آی اپ ساز

Elementor #14234

۴ فایده اپلیکیشن برای شما

داشتن یک اپلیکیشن دارای مزایای بیشماری است. بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم. با استفاده از یک اپلیکیشن، می توانید:

  1. ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید

حدود یک دهه گذشته، چشم انداز کسب و کار به طور قابل توجهی تغییر کرده است. صاحبان مشاغل اکنون برای شروع و تکمیل معاملات با مصرف کنندگان به فناوری تکیه می کنند.

اپلیکیشن های تلفن همراه یکی از عناصر اصلی فناوری مدرن هستند که به طور مداوم نحوه خرید و برآوردن نیازهای مشتریان را تغییر می دهد.

با افزایش سرعت پیشرفت فناوری، انتظارات مصرف کنندگان نیز افزایش می یابد. اپلیکیشن های تلفن همراه اغلب یک کانال عالی برای برآوردن این انتظارات هستند.

به عنوان مثال، یکی از انواع مشاغل کلیدی که بیشترین استفاده را از اپلیکیشن های تلفن همراه می برد، خرید خرده فروشی است.

با استفاده از تلفن همراه، مطمئناً دسترسی به کالاها و خدمات خود را آسان تر کرده و استفاده از آنها را آسان تر می کنید.

رفتار مدرن مصرف کننده راحتی را در اولویت قرار می دهد و اپلیکیشن ها آن را در اختیار مشتری قرار می دهند.

علاوه بر امکان جستجوی محصولات و همچنین ایجاد و پیگیری سفارشات از اتاق های راحت، مشتریان همچنین از یک تجربه شخصی تلفن همراه برای تصمیم گیری سریعتر و آگاهانه خرید استفاده می کنند.

این روند از مطالعه ای نشان می دهد که بیش از نیمی از کاربران اپلیکیشن های تلفن همراه برای برآوردن نیازهای خرید خود به این اپلیکیشن ها اعتماد می کنند.

به طور مشابه، چندین عنصر دیگر نیز وجود دارد که می توانید به اپلیکیشن تلفن همراه خود اضافه کنید و مشتریان شما دوست خواهند داشت!E

از سیستم مدیریت شکایات گرفته تا فرم های ثبت نام آنلاین و بهبود UX مبتنی بر داده، تقریبا هیچ محدودیتی در مورد ارزش ارائه شده وجود ندارد.

  1. یک نام تجاری قوی تر بسازید

هرچه ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید، علاقه آنها به نام تجاری شما بیشتر می شود. با این حال، دستیابی به یک تجربه تجاری عمیق بدون تلاش های عمدی برای نام تجاری غیرممکن است.

در اینجا جایی است که اپلیکیشن های تلفن همراه برند دار وارد می شوند.

اپلیکیشن های برند دار بیش از گزینه های بازاریابی نام تجاری قدیمی مانند تلویزیون یا تبلیغات در فضای باز در سال های اخیر بسیار موثر بوده است.

آژانس های بازاریابی از اپلیکیشن های تلفن همراه برای افزایش آگاهی از نام تجاری و حفظ رابطه شکوفا با مصرف کنندگان خود استفاده می کنند.

دستگاه های تلفن همراه در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند و زمان زیادی را برای استفاده از آن می بینیم. دارندگان اپلیکیشن می توانند از این کانال به نفع نام تجاری خود استفاده کنند.

هرچه عناصر نام تجاری (آرم، ترکیب رنگ و غیره) را در اپلیکیشن خود به طور مستقیم دریافت کنید، می توانید تأثیر بیشتری بر نتایج بازاریابی نام تجاری خود داشته باشید.

حتی می توانید از داده های جمع آوری شده از این اپلیکیشن برای درک بهتر مخاطبان مورد نظر خود و بهبود استراتژی بازاریابی نام تجاری خود استفاده کنید.

افراد مشهوری مانند جیمی الیور و دواین جانسون این را تشخیص می دهند. آنها دو نمونه خوب از بسیاری از متخصصان هستند که از اپلیکیشن های برند دار برای تقویت قدرت نام تجاری خود استفاده می کنند.

اپلیکیشن Makeup Genius لورآل نیز از تجربه سفارشی موبایل استفاده می کند تا مشتریان مشتری عمدتا جوان خود را جذب کند.